Moje 1.4 tsi właśnie zrobiło 30.000 km

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • majkel123
    Rider
    • 2010
    • 570

    #26
    Tedeik = sadzomiotaczyk :diabelski_usmiech
    Arctic 1.8 TSI DSG7

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #27
      boszszszszszsz, ile można
      jakby nie zacząć to zawsze na tym samym się skończy :kciukgora
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • piramida
        RS
        • 2009
        • 12222
        • Superb III (3V3)

        #28
        Zamieszczone przez szkoda
        boszszszszszsz, ile można
        jakby nie zacząć to zawsze na tym samym się skończy :kciukgora
        ostatnio zauważyłem że koledzy mają chyba okres bo co temat to gorzej :szeroki_usmiech
        superb combi 2.0TSI 4x4 DSG L&K 393PS/509Nm stage 2 by CS
        http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...er=asc&start=0

        poprzednio octa 2.0tdi 260PS/500Nm http://forum.octaviaclub.pl/viewtopi...=38983&start=0

        Komentarz

        • zwolin
          Rider
          • 2010
          • 656

          #29
          Zamieszczone przez loyd
          w 250 tyś km to nie wierzę .....

          Byłoby super jak zrobi te 150 kkm .....
          Daj Ty spokój. Co to jest 150 kkm? Ludzie u nas mają poprostu po..... mieszane pojęcie o żywotności silników, bo kupuje taki igiełkę z reichu z przebiegiem 300kkm albo i wiecej cofniętym na 123456, po czym zrzędzi, że co to za g.... jak do 200 kkm nie chce dociagnąć. Dla normalnie eksploatowanego silnika 200-300 kkm, to nie jest żadne wyzwanie. No chyba, że ktoś ma zamiar smigać na oleum z bidronki i wymieniać go co 30kkm pałujac zimny silnik, żeby się szybciej nagrzał....
          Zobacz stronę mojego dziecka - podziel się 1% - http://piotrzwolinski.pl/
          O II Tour Combi 1.6
          Mitsu Carisma 4G93 GDI

          Komentarz

          • grzes74
            Ambiente
            • 2009
            • 176
            • Rapid (NH3)

            #30
            Re: Moje 1.4 tsi właśnie zrobiło 30.000 km

            Zamieszczone przez loyd
            Mam nadzieje, że dojedzie bezawaryjnie do zakladanych 150.000 km .....
            Nie bój żaby, na autobildzie dobijają 1.4 TSI do pierwszej setki Golfem VI (niestety nie napisali czy122 czy tym mocniejszym z kompresorem).
            Ale jakiś czas temu 1.4 TSI + kompresor (150 KM VW Tiguan) przechodził test długodystansowy dla automotorundsport i różowo nie było. Co prawda silnik sam z siebie dał radę, ale ze 2-3 poważne usterki na osprzęcie zanotowali.

            Z Golfem tym podobno jest całkiem nieźle. Ale pewnie 2-3 miesiące i się przekonamy jak toto dało radę.........
            pozdrawiam
            Grzes
            polecam :

            www.octavia-forum.de
            www.skodacommunity.de
            www.briskoda.net........

            Komentarz

            • shok
              RS
              • 2009
              • 2070
              • Octavia I (1U2)
              • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

              #31
              http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b4sfw24cgd2y tutaj jest 163 tyś -1.4 tsi 170KM. Nie wiem czy taki silnik istniał ,ale tak piszę w ogłoszeniu

              Komentarz

              • Northeusz
                RS
                • 2010
                • 1677
                • Octavia I (1U2)
                • AUM 1.8 20VT 150 KM

                #32
                Zamieszczone przez shok
                http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=b4sfw24cgd2y tutaj jest 163 tyś -1.4 tsi 170KM. Nie wiem czy taki silnik istniał ,ale tak piszę w ogłoszeniu
                Istnieje, jest to wersja z kompresorem i turbiną. Jedna z najmocniejszych wersji 1.4.
                Pozdrawiam
                Northeusz

                Komentarz

                • xplo
                  Ambiente
                  • 2010
                  • 221

                  #33
                  Najmocniejsza jest teraz w Polo GTI, Seat Ibiza Cupra, Bocanegra i Fabia RS 1.4 TSI 180 KM.

                  Komentarz

                  • Ayu
                    RS
                    • 2009
                    • 4154

                    #34
                    Zamieszczone przez zwolin
                    No chyba, że ktoś ma zamiar smigać na oleum z bidronki
                    Protestuję :wink: Jeśli chodzi o jakość wielu produktów te ich, tzw. marka własna już bije na głowę markowe/koncernowe produkty Z doświadczenia, wiem co im sprzedajemy.

                    Z wiadomych względów mocno trzymam kciuki za to by obyło się bez awarii w czasie używania, modlitwa też nie zaszkodzi :wink:

                    Komentarz

                    • loru
                      RS
                      S_OCP Member
                      • 2007
                      • 4286
                      • Octavia II (1Z3)
                      • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                      #35
                      Koledzy zapomnieli już o wątkach o wychodzeniu w TDI korbowodów bokami silnika i to nie przy milionie kilometrów , o wątkach o dwumasach, turbach i innych dodatkach - pamięć krótka i selektywna, ale tak już mamy
                      ależ pamiętamy, różnica polega w główniej mierze na tym że my posiadacze TDI wiemy na czym stoimy mniej lub więcej ale raczej więcej (w sensie awarii motoru) a TSI to nadal poligon doświadczalny.

                      Zamieszczone przez Northeusz
                      jeździ z klasą, pali z klasą i psuje się też z klasą nie rozdrabniając się na jakieś drobne sumki
                      TSI też nie są tanie w naprawianiu a wręcz postawił bym znak równości między TSI a TDI przy awarii, taki przykład turbo
                      TSI regenerowane 1500 - http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-...700579102.html
                      TDI nowa 1600 - http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-...701780300.html

                      Zamieszczone przez Northeusz
                      nowe TDI jak narazie legendy nie budują, co wtedy?
                      Skoro nowe TDI nie potrafią trzymać fasonu co jest nie zaprzeczanym faktem to nowe TSI też tego fasonu trzymać nie będą, w jednym i drugim maczał swoje palce księgowy, a za jego oszczędności zapłacimy my.

                      Dla poparcia swojego jedynego i słusznego wyboru cześć posiadaczy TSI wkleja ogłoszenia z ich motorem i "grubym" przebiegiem ja też tak zrobię :
                      osławione, pasujące się na potęgę 2.0 TDI , jedyna 398kkm http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...pageNumber=280
                      1.9 TDi któremu tłoki wychodzą bokiem , jedyna 358kkm : http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v43en3yucqjo

                      ale te wklejanie kompletnie o niczym nie świadczy :!: no chyba, że ma podnieść samo zadowolenie wklejającego i utwierdzić go w przekonaniu dobrego wyboru.

                      Napiszę to jeszcze raz bo chyba posiadacze TSI dostają białej gorączki jak ktoś coś złego napisze na temat uturbionych benzyn i kompletnie nie znają się na żartach :wink: , TSI to koncepcyjnie zajebisty silnik i był by zajebisty gdyby od początku do końca zbudował go inżynier ale swoje łapki wsadził księgowy i mamy kupę, to samo dotyczy TDI fajne były ale się skończyło.

                      Co do wątku kolegi loyd, że ma najechane już 30kkm, bez awaryjnie to bardzo fajnie ale nie napisał kompletnie nic o tym jakie drogi pokonywał, na jakich odcinkach, jaką benzynę lał, jaki olej stosował, jak obchodził się z gazem itp. i dlatego robimy sobie jaj bo wątek jest odrobinę nie poważy, równie dobrze zaraz ja mogę napisać wątek, że stuknęło mi 85kkm bez awarii a jak będę się zbliżał do 100kkm to będę pisał takie wątki co 100km bo to już krytycznie przebieg dla TDI i zaraz się wysra :szeroki_usmiech
                      O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                      Komentarz

                      • AdamB
                        RS
                        S_OCP Member
                        • 2007
                        • 8040
                        • Octavia IV (NX3)
                        • DKZA 2.0 TSI 190 KM

                        #36
                        Zamieszczone przez loru
                        że stuknęło mi 85kkm bez awarii a jak będę się zbliżał do 100kkm to będę pisał takie wątki co 100km bo to już krytycznie przebieg dla TDI i zaraz się wysra :szeroki_usmiech
                        No właśnie mi stuknęło 104kkm bezawaryjnej jazdy. Wymienione tylne amortyzatory z odbojami i drążki kierownicze tylne traktuje jako rzecz eksploatacyjną na naszych drogach.
                        Octavia IV 2.0 TSI DSG 4x4 STYLE - DYNAMIC

                        Komentarz

                        • Ayu
                          RS
                          • 2009
                          • 4154

                          #37
                          loru,
                          Gdybym miał budżet większy o jakieś 11 tys. przy zakupie auta jeździłbym RS TDI DSG :szeroki_usmiech
                          I powiem Wam, że mimo iż TSI jeździ mi się bardzo dobrze, wcale nie wykluczam kupna diesla.

                          Komentarz

                          • Eidos71
                            RS
                            • 2011
                            • 2050
                            • Octavia II (1Z3)
                            • CAXA 1.4 TSI 122 KM

                            #38
                            A ja wyleczyłem się (przynajmniej na razie) z diesela - mówię tu o fabrycznie nowej jednostce. Nie chcę silnika, w którym o kulturę pracy "dba" dwumas, a o "ekologię" - filtr cząstek stałych - i w trakcie gwarancji nie można tego bezpiecznie usunąć. Przed Skodą miałem dieselka common rail, ale bez filtra i dwumasu - gdybym trafił na takie rozwiązanie fabrycznie nowego autka spod marki Skody - od razu bym go wziął. Niestety - te czasy już (chyba bezpowrotnie) minęły... :cry: Mam nadzieję, że nie zbiorą mi się baty od znających się na rzeczy...? :wink:
                            Doświadczenie to coś, co nabywamy chwilę po tym, gdy było nam najbardziej potrzebne.
                            MOJA FURKA

                            Jeśli pomogłem - wciśnij "pomógł"

                            Tanie pobieranie plików: http://filefox.pl/poleca/Eidos71

                            Komentarz

                            • Northeusz
                              RS
                              • 2010
                              • 1677
                              • Octavia I (1U2)
                              • AUM 1.8 20VT 150 KM

                              #39
                              Zamieszczone przez loru
                              [...]
                              TSI też nie są tanie w naprawianiu a wręcz postawił bym znak równości między TSI a TDI przy awarii, taki przykład turbo
                              TSI regenerowane 1500 - http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-...700579102.html
                              TDI nowa 1600 - http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-...701780300.html
                              Tutaj zastanawia mnie taka różnica w cenach turbin do TDI. Przewijają się czasami wątki czy regenerować, czy nową itd. Regenerowana kosztuje ok 1000 zł bodajże. Jaka jest opłacalność takiego zabiegu, skoro za 1600 można mieć nową i spokój na kolejne pewnie ponad 100 tys km? Pomijam tutaj ceny ASO, gdzie takie (to samo) turbo kosztuje 6 tys zł.
                              Pozdrawiam
                              Northeusz

                              Komentarz

                              • loru
                                RS
                                S_OCP Member
                                • 2007
                                • 4286
                                • Octavia II (1Z3)
                                • BXE 1.9 TDI PD 105 KM

                                #40
                                Zamieszczone przez Northeusz
                                Tutaj zastanawia mnie taka różnica w cenach turbin do TDI. Przewijają się czasami wątki czy regenerować, czy nową itd. Regenerowana kosztuje ok 1000 zł bodajże. Jaka jest opłacalność takiego zabiegu, skoro za 1600 można mieć nową i spokój na kolejne pewnie ponad 100 tys km? Pomijam tutaj ceny ASO, gdzie takie (to samo) turbo kosztuje 6 tys zł.
                                kompletnie nie mam pojęcia ale by może to kwestia przyoszczędzenia, 600 stów piechotą nie chodzi a samemu podmienić turbo + regulacja mieszka to już sztuka która kosztuje.
                                O rany - jedna siódma życia to poniedziałek

                                Komentarz

                                • adym
                                  Ambiente
                                  • 2008
                                  • 179

                                  #41
                                  Zamieszczone przez Northeusz
                                  Tutaj zastanawia mnie taka różnica w cenach turbin do TDI. Przewijają się czasami wątki czy regenerować, czy nową itd. Regenerowana kosztuje ok 1000 zł bodajże. Jaka jest opłacalność takiego zabiegu, skoro za 1600 można mieć nową i spokój na kolejne pewnie ponad 100 tys km? Pomijam tutaj ceny ASO, gdzie takie (to samo) turbo kosztuje 6 tys zł.
                                  No właśnie, ja osobiscie nie podjałbym ryzyka, kolega w swoim pasku to zrobil i pojezdzil......3 miesiace

                                  Komentarz

                                  • shok
                                    RS
                                    • 2009
                                    • 2070
                                    • Octavia I (1U2)
                                    • AXR 1.9 TDI PD 101 KM

                                    #42
                                    Zamieszczone przez adym
                                    Zamieszczone przez Northeusz
                                    Tutaj zastanawia mnie taka różnica w cenach turbin do TDI. Przewijają się czasami wątki czy regenerować, czy nową itd. Regenerowana kosztuje ok 1000 zł bodajże. Jaka jest opłacalność takiego zabiegu, skoro za 1600 można mieć nową i spokój na kolejne pewnie ponad 100 tys km? Pomijam tutaj ceny ASO, gdzie takie (to samo) turbo kosztuje 6 tys zł.
                                    No właśnie, ja osobiscie nie podjałbym ryzyka, kolega w swoim pasku to zrobil i pojezdzil......3 miesiace
                                    A mój kolega w Renault po remoncie dojechał,aż do granicy francuskiej. Po telefonie w sprawie gwarancji usłyszał żeby dostarczył turbo to zobaczą co z nim nie tak 8)
                                    Musiał kupić nowe w Francjii . Gdyż czas go naglił i nie miał czasu ani chęci podróżować z turbiną po Europie.

                                    Komentarz

                                    • pandzik
                                      RS
                                      • 2011
                                      • 2254
                                      • Seat

                                      #43
                                      W Reno to normalne. Ja bym sie bał zapuszczać tak daleko.

                                      Komentarz

                                      • grzes74
                                        Ambiente
                                        • 2009
                                        • 176
                                        • Rapid (NH3)

                                        #44
                                        Zamieszczone przez loru
                                        Koledzy zapomnieli już o wątkach o wychodzeniu w TDI korbowodów bokami silnika i to nie przy milionie kilometrów , o wątkach o dwumasach, turbach i innych dodatkach - pamięć krótka i selektywna, ale tak już mamy
                                        ależ pamiętamy, różnica polega w główniej mierze na tym że my posiadacze TDI wiemy na czym stoimy mniej lub więcej ale raczej więcej (w sensie awarii motoru) a TSI to nadal poligon doświadczalny.

                                        Zamieszczone przez Northeusz
                                        jeździ z klasą, pali z klasą i psuje się też z klasą nie rozdrabniając się na jakieś drobne sumki
                                        TSI też nie są tanie w naprawianiu a wręcz postawił bym znak równości między TSI a TDI przy awarii, taki przykład turbo
                                        TSI regenerowane 1500 - http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-...700579102.html
                                        TDI nowa 1600 - http://allegro.pl/turbosprezarka-vw-...701780300.html

                                        Zamieszczone przez Northeusz
                                        nowe TDI jak narazie legendy nie budują, co wtedy?
                                        Skoro nowe TDI nie potrafią trzymać fasonu co jest nie zaprzeczanym faktem to nowe TSI też tego fasonu trzymać nie będą, w jednym i drugim maczał swoje palce księgowy, a za jego oszczędności zapłacimy my.

                                        Dla poparcia swojego jedynego i słusznego wyboru cześć posiadaczy TSI wkleja ogłoszenia z ich motorem i "grubym" przebiegiem ja też tak zrobię :
                                        osławione, pasujące się na potęgę 2.0 TDI , jedyna 398kkm http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...pageNumber=280
                                        1.9 TDi któremu tłoki wychodzą bokiem , jedyna 358kkm : http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=v43en3yucqjo

                                        ale te wklejanie kompletnie o niczym nie świadczy :!: no chyba, że ma podnieść samo zadowolenie wklejającego i utwierdzić go w przekonaniu dobrego wyboru.

                                        Napiszę to jeszcze raz bo chyba posiadacze TSI dostają białej gorączki jak ktoś coś złego napisze na temat uturbionych benzyn i kompletnie nie znają się na żartach :wink: , TSI to koncepcyjnie zajebisty silnik i był by zajebisty gdyby od początku do końca zbudował go inżynier ale swoje łapki wsadził księgowy i mamy kupę, to samo dotyczy TDI fajne były ale się skończyło.

                                        Co do wątku kolegi loyd, że ma najechane już 30kkm, bez awaryjnie to bardzo fajnie ale nie napisał kompletnie nic o tym jakie drogi pokonywał, na jakich odcinkach, jaką benzynę lał, jaki olej stosował, jak obchodził się z gazem itp. i dlatego robimy sobie jaj bo wątek jest odrobinę nie poważy, równie dobrze zaraz ja mogę napisać wątek, że stuknęło mi 85kkm bez awarii a jak będę się zbliżał do 100kkm to będę pisał takie wątki co 100km bo to już krytycznie przebieg dla TDI i zaraz się wysra :szeroki_usmiech

                                        Największa wada TSI to:
                                        - jest to że jeszcze nie są "naprawialne" w każdej mysiej dupie i dziurawej szopie na najbardziej odległym zadupiu tego dziwnego kraju jakim jest Polska.
                                        (A nawet w ASO mają z nimi zagwozdkę, bo jak składali moja Octavię po dzwonku - to jeden z macherów InterAuto otwarcie przyznał że gdyby to było 1.9 TDI to by już było po temacie - a tak to się gubili bo tu taka chłodąica a tu jeszcze coś....)
                                        Ale sądząc po sprzedaży - wioskowi macherzy będą się musieli poedukować - bo 1.9 TDi to ginący gatunek...

                                        - że współpraca z LPG jeśli w ogóle ma działać, nie będzie tak opłacalna jak na zwykłej benzynie z powodu bezpośredniego wtrysku.

                                        Po co mi diesel skoro w trasie 120 km - jestem w stanie zejść do 5.2 średnio?

                                        Szkoda że VW nie oferuje 122/125 konnego TSI w żadnym sensownym vanie (Altea to przeżytek.................)
                                        pozdrawiam
                                        Grzes
                                        polecam :

                                        www.octavia-forum.de
                                        www.skodacommunity.de
                                        www.briskoda.net........

                                        Komentarz

                                        Pracuję...